mandag 19. oktober 2009

1 år siden vi ble huseiere!

Lørdag 17. oktober var det allerede 1 år siden vi flyttet inn i huset vårt. Helt utrolig hvor fort tiden går synes jeg :-) Vi trives kjempegodt og har ikke angret en eneste dag på at det ble akkurat dette huset.

I utgangspunktet var det vel ingenting vi var nødt til å gjøre her når vi kjøpte. Huset er 10 år gammelt, og i kjempefin stand. (Bortsett fra en feil på det ene badet, som jeg skal komme tilbake til i et annet innlegg).
Alikevel har vi gjort kjempemye her på såpass kort tid. Det meste vi har gjort er utendørs, vi har prioritert det først. Min kjære er elektriker, så jeg spøker med at "det er vel ikke så mange som har fått spotlight rund baut før gardinene var oppe".
Vi driver fortsatt utendørs, men nå begynner det å haste med enkelte ting, før kulden setter seg.
 
Her er oppkjørselen hvor vi skal legge kantstein ned i bakken. De skal ligge pent og rett nede i gropa man kan se på bildet, men foreløpig ligger de på plenen og ser stygge ut. I mellom kantsteinene skal vi ha lys.
Postkassa står også på bakken, da vi skal bygge en fin inngjerding til søppelkassene. Postkassa skal henge på denne så alt blir samlet og ryddig.

Dette er foran huset, dette er det første man ser når man kommer på besøk til oss nå. Derfor haster det litt med å bli ferdig. Det ser jo ikke så velkomment ut :-).

Alikevel er jeg kjempefornøyd med alt vi har klart å få til på de 12 månedene vi har bodd her. Naboen vår sa for en stund siden, at han aldri hadde sett så mye blitt gjort på så kort tid, det er litt gøy da :-)

Jeg skal legge ut flere før- og etterbilder av det vi har gjort, og bilder etterhvert som  vi blir ferdige, med alle de 100 prosjektene vi har gående her på en gang :-)

Gratulerer med 1 års jubileum til min kjære og meg!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten