torsdag 8. oktober 2009

Hylle med brune kurver i..

De brune kurvene gjør seg ikke i det hele tatt sammen med resten av loftstua som går i grått og hvitt, så dermed tenkte jeg at de skulle få en omgang med hvit, matt lakk.
Jeg gikk i gang med godt mot i dag, og gledet meg til at det skulle bli lyst og hvitt i hyllen. I dag!

To og en halv kurv fikk jeg sprayet, så var boksen tom! Er det mulig da? Noe så irriterende! Så nå har jeg rot og ting i hele loftstuen, for jeg måtte jo tømme kurvene først.

Hyllen med brune kurver. FØR.

Bøker og permer på de nederste hyllene skal også vekk, så det blir et lyst og fint inntrykk. Jeg liker i utgangspunktet ikke hyllen heller, men den er faktisk veldig kjekk med tanke på lagringsplass i alle kurvene.


ETTER-bildet får komme når jeg er helt ferdig. J skulle handle mer lakk å ta med hjem senere i dag, så forhåpentligvis kan jeg vise frem både FØR - og ETTER-bilder i morgen.

Ha en fin dag videre!



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten