torsdag 1. oktober 2009

Bloggbesøk og små skatter

Jeg er en ny blogger, men en fryktelig ivrig en. Jeg har etter bare noen dager fått skikkelig dilla. Gøy med blogg, gleder meg til å få mer innhold her, som forhåpentligvis vil interessere nok til at noen stikker innom og kanskje legger igjen en hilsen eller to :-)

Det er like spennende for meg å besøke andres blogger. Det er gøy å oppdage at man har samme interesse som mange andre, i dette tilfellet hus, innredning, oppussing osv  :-) Nesten så jeg føler at jeg har blitt kjent med personene bak bloggene, for mange blogger er veldig personlige, og man føler seg velkommen  når man besøker de. Sånn blogg vil jeg ha, en som andre føler seg velkommen til :-)

I natt fikk jeg ikke sove, så jeg brukte tiden til å gå på besøk i bloggverdenen. Utrolig mange fine og personlige blogger som ga meg masse inspirasjon.

Jeg fant blant annet denne butikken, med de nydligste små skatter! Hvor jeg falt spesielt for fyrstikkeskene hun lager. Nydelig håndlaget. Disse passer perfekt inn på mitt nyoppussede soverom. Jeg bestilte også to stykker til min søster, for jeg må jo passe på at hun også får pyntet med disse. Hun kommer til å elske dem, og være ekstra glad for at storesøster tenker på henne også :-) Gøy å overraske litt i hverdagen synes jeg.


Er de ikke nydelige? Gleder meg til de kommer! :-)

Nå er det på tide å få gjort litt i huset, før det bærer avsted til bowling med datter på 8 og hennes venninne. Det er jo høstferie, og siden vi bare skulle være hjemme i ferien, har hun bestemt at bowling er tingen. Så det blir koselig :-)

1 kommentarer:

Marianne sa...

Disse var jo helt nydelige :o) Glad jeg har en så snill storesøster som tenker på meg, så jeg også får disse på rommet :o) Tusen takk på forhånd :o)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten