tirsdag 19. januar 2010

Fiskelykke!

Jeg skal si det var en lykkelig jente her i huset som kunne slippe sine første fisker ned i det nye akvariumet sitt i går.

Angelicas 15 liters akvarium passet fint på skrivebordet.

I og med at pappa er allergisk mot pelsdyr, og Angelica ønsket seg "kjæledyr", ble det fisk. Hun har bursdag 1. februar, så dette er bursdagsgaven hennes fra oss. Den ble pakket opp for en uke siden, for å gjøres klar til fisken som skulle bo her. Gjett om den uken her har gått tregt for henne.

Først flyttet disse to Guippy-guttene inn..

..og når pappa kom fra jobben, hadde han jammen med seg to Guippy-jenter også, så da ble det fire stykker på en gang. At jentene allerede hadde minifisk i magen, var jo den totale lykke for henne.

Fiskene måtte jo ha navn, og hun brukte laaaang tid på å lage en liste over alle fiskene:

 
Legg merke til "brun - gravid" *hihi*

Så nå bor Silver, Blåhale, Julia og Solsikke på rommet hennes:-)

Jeg ønsker alle en strålende dag! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det der tror jeg er det søteste akvariet jeg har sett noen gang! Hils Angelica og ønsk lykke til med de kommende fiskefødslene.

Anonym sa...

kan tenke meg det er stas med akvarium.vi har et vi også,men satt det bort for noen år siden(satt det bort uten fisk ja....tihi)
kanskje jeg må ta det fram igjen?fint med akvarium.og prinsessa her hadde nok likt det:)

kan kontakte deg når jeg har laget noen hjerter igjen.tenkte jeg skulle lage et til søsteren min også.har du fått pakken i posten enda?er så spent på om alt er helt:/

Ja nå har jeg virkelig kommet inni en periode hvor jeg har lyst til å trene:)å den må jeg bare benytte meg av,selv om formen ikke er helt topp.har faktisk går ned 3,2 kg på 2 uker...å jeg er så glad.nå går det rette veien:)skal jo til syden på juni,så da har jeg et mål å se fram til også,går litt bedre å fullføre det å da.

Bra vi er fler som elsker lilla:)skapet til prinsessa her er fult av lilla klesplagg...tihi!!!synes det er så fint på barn.min grderobe har også en del lilla plagg...:)I love purple;)

ha en fortsatt fin tirsdag.klem

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten