tirsdag 29. september 2009

Gamle bilder i ramme

Så var bildet på plass i den første rammen på soverommet. Det er bilde av min svigermor som liten, og hennes bestemor. Jeg syns bildet er så nydelig.
Litt morsomt for min kjære også da. I den andre rammen tenkte jeg å ha brudebildet av mine besteforeldre eller oldeforeldre. Men de bildene er det mamma som har, så jeg må smøre meg med tålmodighet til jeg får de :-)
Jeg liker disse rammene kjempegodt, så jeg tror jeg ender opp med et par til.
Kjøpt på Kremmerhuset.

Ble det ikke fint?


Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.
Jeg har plassert min blogg i Jessheimnorske bloggkart!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten